hány óra?

ez van ma

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

most böffent

  • emole: Bizony, bizony. Lassan visszatér az élet. Tudod, hogy van ez: az ember kreativ... (2012.02.03. 22:37) párizs
  • : hoppá! 2,5 év után moleblog! (2012.02.03. 21:45) párizs
  • emole: Azóta annyi változás állt be, hogy ilyen lett a cucc: m.blog.hu/mo/molehill/i... (2009.12.17. 13:32) jam
  • immortalis: Ugyanilyen motyóm van, csak még van alátolva egy 410-es láda... :) Vesekőzúzás... (2009.12.17. 12:54) jam
  • TrollH: Maci száraz (2009.09.19. 17:57) jaj jaj
  • Utolsó 20

moleblog

„a kellően fejlett technológia nem különböztethető meg a varázslattól" [Arthur C. Clarke]

rádió

Classic fm

stat

CamelPark SEO tools - Google PageRank
 
ennyien néztek meg:
webstat

feedelj rám

code

sziget

2008.08.18. 17:13 | emole | 6 komment

Címkék: sziget

Sziget 08

Idén részemről csak egynapos volt. Viszont nem tudtam kihagyni, kell az érzés. Amióta az első szigeten kint voltam, azóta kell. Ha csak egy napra, akkor is. Ha 10 szigtelakóból ma már 9 külföldi, akkor is. Mert ez a Sziget. Már rég nem csak "egy hét együttlét", talán ha megtalálánám az első fényképeket, amiket sok-sok éve készítettem, akkor látszana a nagyréten pompázó sátrak erdeje (akkor még nem kalandtorony és zászlósor uralta, és majdnem el is fért rajta az összes sátor), a nagyszínpad még Óbuda felé nézett, 10 szigetlakóból 9 punk volt, és még a toi-toi is csak az üzleti terveket készítgette valahol. 1995-öt vagy 96-ot írtam akkor, először ('93-ban rendezték az elsőt). Már nem is emlékszem, melyik volt.

We speak klingon

Magány

csikkentyűzet

Az évek összemosódnak, a programok már akkoriban is összemosódtak. Eleinte jó volt ott lenni mindenhol, később már válogattam a programok közt, az utóbbi években pedig megfogalmazódott a "lemaradások szigetének" fogalma. Vagyis bármit is nézel/hallgatsz, tuti lemaradsz valami másról, amit még megnéznél.

Aztán a sok színpad keletkezésével a kilométerhiány is megszűnt. Ez a lemaradások szigetével kombinálva napi konstans helyváltoztatást eredményezett. Két éve a kocsmák behangosodása az éjszakákat is megszüntette. No, itt kezdett a dolog igazán próbatétellé válni.

Cymbalobylette

a halál árnyékában - mobil

Az anyagi megfontolások azután a gazdasági megszorító intézkedéseknek köszönhetően egyre inkább előtérbe kerültek. A jegy ára minden évben kúszott fölfelé egy kicsit. '93-ban 1800 volt a heti és 300 a napijegy. Most 8000 volt a napi. '87-ben 5000 volt a havi fizetésem. Még nettó. Persze ma a fizetés arányában nem olyan nagyon sokkal több, de mennyivel csúnyább azt kimondani, hogy harmincötezer. Na és melyik frissen végzett keres manapság nettó 180 ezret...

burn

blue hotel

Nosztalgiasírás helyett lássuk, mit láttunk, dióhéjban:

MR2 színpad - ugye itt a kollégák dolgoztak, én meg szolidaritottam
Watch My Dying
30Y - na, ők túl sok Tank Kis Sapka Pál És A Borzot hallgattak
Motionhouse (UK): Chaser - táncszínház
Airtist (D-H) didgeridoo és beatbox trio - biodinamikus trance projekt, a nap fénypontja
Meshuggah - kellemes volt, szépen is szólt

az utolsó lépés

Hát így. Majd nemsokára beszúrok ide fotókat is jól, de addig is lehet kommentelni...

A bejegyzés trackback címe:

https://molehill.blog.hu/api/trackback/id/tr31621670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TrollH 2008.08.18. 18:11:29

Kommentelek is!!!

Brühühüüü!!!

Nem elég, hogy lemaradtam a Somewhere Back In Time turnéről, most még a WMD/Meshuggahról is lemaradtam!!!

Ki vagyok akadva!
Setlistet, pengetőket, fényképeket, beszámolót minden másodpercrők kö-ve-te-lek!!!

vakond 2008.08.18. 19:19:10

Sajnos nemhogy pengető, de még egy darab fotó sincs WMD/Meshuggahrol :(((
majd valahogy kárpótol.
WMD hozta a formáját, M meg amúgy egész jó volt (utóbbit nem nagyon ismertem előtte).
Hát így jártunk.

TrollH 2008.08.18. 21:51:28

Dühömben kiposztereztem a szobámat

nyistapista 2008.08.21. 02:10:56

Az én vászoncipellőmet is a Szigeten végezte ki egy fatönkből kiálló éles rész. Egyszer csak RECCS.

levicsofi · http://levicsofi.freeblog.hu/ 2008.08.22. 16:48:03

egen - kénytelenek leszünk máshol fröccsöt inni, ha már ott nem futottunk össze, hiába a telefonok (mert aztán azok meg lemerülnek)

Corvus 2008.09.03. 13:02:02

Nahát!Már kezdem kicsit sajnálni, hogy nem vettem részt a szigetelődésben...valami bajom lehet, mert semmi ilyesmire nem vagyok fogékony mostanság ...Na majd az abszint helyre tesz!
süti beállítások módosítása