hány óra?

ez van ma

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

most böffent

  • emole: Bizony, bizony. Lassan visszatér az élet. Tudod, hogy van ez: az ember kreativ... (2012.02.03. 22:37) párizs
  • : hoppá! 2,5 év után moleblog! (2012.02.03. 21:45) párizs
  • emole: Azóta annyi változás állt be, hogy ilyen lett a cucc: m.blog.hu/mo/molehill/i... (2009.12.17. 13:32) jam
  • immortalis: Ugyanilyen motyóm van, csak még van alátolva egy 410-es láda... :) Vesekőzúzás... (2009.12.17. 12:54) jam
  • TrollH: Maci száraz (2009.09.19. 17:57) jaj jaj
  • Utolsó 20

moleblog

„a kellően fejlett technológia nem különböztethető meg a varázslattól" [Arthur C. Clarke]

rádió

Classic fm

stat

CamelPark SEO tools - Google PageRank
 
ennyien néztek meg:
webstat

feedelj rám

code

szabadnap

2008.06.02. 23:00 | emole | 3 komment

Címkék: kütyü tápegység basszusgitár effektpedál

Ma éjszakás vagyok. Ennek eredményeképpen úgy döntöttem, hogy napközben a cég ma meglesz nélkülem is. Végre egy egész nap szabad, és megszerelhetem azt a tápegységet, amit a gitárpedáloknak terveztem.
a panel már kész

Jó pár éve nem is csináltam kütyüt. Amikor újra végiggondoltam, hogy mi minden is kell egy NYÁKhoz*, rájöttem, hogy szinte mindent újra be kell szerezni. Kicsit megnyugtató volt, mikor az alkatrészeket keresgélve rá kellett jönnöm, hogy az emberek azért még mindig építenek kütyüket. Lehet kapni vaskloridot és lakkfilcet is, ami, ugye, nélkülözhetetlen a NYÁKgyártáshoz.

A tervezéshez már tervezőprogramot használtam - nagy csalódás volt, csapnivalóan tervez layout-ot - de legalább szépen lerajzolja, és ha odébb akarom rakni az egészet, nem kell egy órán át radírozni a kockás papírt.

Délelőtt elkészült a nyomtatott lap, ebéd után pedig a beültetés és a bedobozolás.
a kész tápegység

Elsőre szépen elindult, sikerült nem elkötni és eltervezni semmit. :)

Most már csak egy jó trafódoboz kell, és az egész rendszer kész lesz. Mindenesetre így már szépen le vannak választva a pedálok tápjai egymásról. Üzemelhet a "villanyvonat"! :)

*nyomtatott áramkör

A bejegyzés trackback címe:

https://molehill.blog.hu/api/trackback/id/tr80500412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyistapista 2008.06.03. 00:27:55

Hú, bárcsak én is képes lennék ilyesmire. Bár fogalmam sincs, milyen kütyüt csinálnék, már így is elektroszmogban élem az életem :o) De még mindig van sarok, amelyikben semmilyen dióda nem világít.

emole 2008.06.03. 01:32:55

Képes vagy!
Gombelem +varázsled+táblamágnes=kisdubos kütyüt épít.
Ennél jobbat azóta sem találtak ki!
Szerintem szobadekorációnak is remek :))))

TrollH 2008.06.05. 21:26:29

Olyat én is csináltam elsős koromban... Az istennek' nem akart világítani, csak akkor, amikor kb. az összes technikus átnézte vagy 20x, de azért kaptam egy fintorgós kettest, haha! :D
süti beállítások módosítása